Fórum, csevegés a velorexről!   olvasó

XII. Boskovicei találkozó

Plants: image 4 0f 6 thumb

Eljött ismét a május, irány Csehország!

Május elsején, csütörtökön indultunk el nagy utunkra. Az elõzetes jelentkezõk nagy számát tekintve, sajnos csalódnunk kellett, mert nem mindenki jött el aki ígérte, de ez legyen az õ bajuk. Dunakeszirõl ketten indultunk el Karcsival. Én kis családommal kibõvülve keltem útra, fontosnak tartom az utánpotlás nevelést.

Az elõzetes tervek szerint Léván volt a találkozó a gyõri szekcióval (Pisti, kis Pisti, Zoli, Tamás). Az indulás mint mindig most sem sikerült tökéletesen, mert csak Vác magasságában vettük észre, hogy a gyerekek útlevele otthon maradt. De szerencse a szerencsétlenségben, hogy Pistiék is idõt vesztettek egy kis eltévedéssel, így egyszerre értünk a lévai várhoz.

A vár megtekintése után indultunk tovább Bolnice felé. A szlovákia középsõ részén fekvõ településen van egy csodaszép vár, így ezt tûztük ki célul délutánra. Dél közeledtével megálltunk egy hangulatos folyóparton ebédelni. De nem csak mi voltunk éhesek, két hattyú is megkörnyékezett minket némi kenyérért.

Utunk mindaddig izgalom mentesen telt, míg Zoli egy keresztezõdésben véletlenül nekikoccant Pisti újdonsült útánfutójának. Zoli masszív lökháritójának köszönhetõen a Pav 40-es kicsit átalakult. Az elsõ benzinkútnál megpróbálkoztunk a kihúzatásával, de sajnos nem sok sikerrel.

Utunkat folytatva megérkeztünk Bojnicére, ahol már messzirõl látszott a mesebeli vár a domboldalon. Sajnos nem tudtunk bemenni, mert pont akkor zárt a vár, amikor odaértünk. Kivülrõl néztük meg, de az idõ rövidsége miatt jobb is volt így. A vár mellett található egy állatkert , és csodálatos a vár környéke is. Legközelebb egy teljes napot kell a várra szánni.

Bojnicét magunk mögött hagyva indultunk el Trencsin felé. A cél a tavaly jól bevált folyóparti vadkemping. Kora este érkeztünk Trencsinbe, sötét volt mire végeztünk a sátrak felállításával. Pistiék szenvedtek legjobban a sátorállítással, de meg volt a jutalmuk, mert mindenki megdicsérte mutatós sátrukat. Vacsora után tábortüzet körülülve beszélgettünk.

Pénteken reggeli után összeszedelõzködtünk, majd célbavettük a trencsini várat, amit tavaly kihagytunk. A vár egy hegytetõn fekszik, így gyönyörû kilátás nyílik a toronyból. A kiállított középkori fegyverek nagyon érdekesek voltak, sajnos a szlovák idegenvezetésbõl nem sokat értettünk.

Trencsint magunk mögött hagyva, indultunk Csehország felé. Cél Boskovice volt, de a lassú tempó miatt úgy éreztük, sosem érünk oda. Útközben megcsodáltuk a pitypangmezõket, és még egy sípályát is útba ejtettünk. Kora délután érkeztünk Boskovicébe. Ez még sosem sikerült, hogy probléma nélkül már pénteken délután regisztráljuk magunkat. A helyszínen derült ki, hogy nevezni csak nászajándekkal lehet, mert a találkozó egy igazi esküvõ helyszíne lesz. Az emberek és a velorexek ennek megfelelõen voltak feldiszitve. Nevezés és az ismerösök üdvözlése után Kostiknál vacsoráztunk, majd átmentünk a kempingbe. Zolinak útközben problémája adódott az egyik kerekével, így õ ugy döntött, hogy elõbb elmegy a kempingbe, majd csatlakozik hozzánk. Ez utólag rossz döntésnek bizonyult, mert a szálláshelyen elromlott a pumpája, ami csak a kezdet volt. Elindult egyedül Boskóba a benzinkútra felfújni a kereket, de sajnos odáig már nem ért el. Ekkor csörgött a telefonom, hogy mentést kér, váltó probléma miatt ( nem tudott sebeséget kapcsolni). Mi nekiindultunk a busszal, futóval. A helyszínre érve kiderült, hogy elszakadt a lánca. Gyors cserével orvosoltuk a problémát. De sajnos még itt sem ért véget a nap. Zoli ,mert nem várt meg minket, és a sötétben elvétette az utat, csak egy óra késéssel érkezett meg a kempigbe.

Délután találkoztunk Sanyival (a Veterán újság újságírója), aki már ott várt minket Boskovicében. A kempingben találkoztunk Dávidékkal, akik motorral érkeztek. Este mûvelõdtünk a kocsmában. Éjszaka megérkeztek Zsoltiék is. Szombaton reggel nehéz volt felverni az este dáridózókat, de a hangos kérlelés mindig segít.. Nagynehezen sikerült elindulnunk a játékos vetélkedõre. Az elsõ feladat nagyon nehéz volt, sört kellett idõre inni, úgy, hogy az utas tölti, a vezetõ pedig a kormányt fogva nyeli a sört. A sörivást Sanyi lelkesen beválalta, így én töltöttem. A második feladat egy rokkant kocsihoz hasonlitó szerkezettel való közlekedés volt idõre. A harmadik feladatnál a gyorsaságot kellett ötvözni az ügyességgel egy akadály pályán. A negyedik feladat célbadobás, majd a velót kellett elhúzni megadott távon. A feladatok közben megérkezet "vizslás" Tamás, és vele Bubo.

Kora délután végeztünk a feladatokkal, így úgy döntöttünk, hogy elmegyünk kirándulni. Célnak a Moravska Karszt barlangjait tûztük ki. A kirándulás nagyon jól sikerült, sok szép helyet láttunk.

Vasárnap reggel összepakoltunk, majd mentünk Boskovicébe a felvonulásra. Nagy feltûnést keltettek ismét a velorexek ilyen nagy számban. A felvonuláson beültünk Karcsi mellé, így öten ültünk a velóban: három felnõtt és a két gyerek. A felvonulás után következett az esküvõ amelyre elõkerült egy hosszított "velólimuzin". Az esküvõt követõen következett az eredményhirdetés, amelyen nagy meglepetésünkre kiderült, hogy kilencedikek lettünk.

Zoli vasárnap már nem bírt magával, ismerkedett a helyi csajokkal:

Eredményhirdetés után megnéztük Boskovice kastélyát, majd utána a várat.Ebéd után elindultunk haza. Eseménytelen utunk volt hazáig, amit nem bántunk, mert már kora estére itthon voltunk.

A 2008-as boskovicei találkozó tökéletesen sikerült, nagyon jól éreztük magunkat, sok új emberel ismerkedtünk meg. Különösebb mûszaki probléma nélkül sikerült teljesíteni a hétvégét, ami így gyorsabbá tette a közlekedésünket.

Ismét gazdagabbak lettünk rengeteg élménnyel, tapasztalattal. Köszönöm a résztvevöknek az aktív jelenlétet, és ahogy mondani szokták:

Jövõre ugyanekkor, ugyanitt!

Plants: image 1 0f 66 thumb Plants: image 2 0f 66 thumb Plants: image 3 0f 66 thumb Plants: image 4 0f 66 thumb Plants: image 5 0f 66 thumb Plants: image 5 0f 66 thumb
Plants: image 7 0f 66 thumb Plants: image 8 0f 66 thumb Plants: image 9 0f 66 thumb Plants: image 10 0f 66 thumb Plants: image 11 0f 66 thumb Plants: image 12 0f 66 thumb
Plants: image 13 0f 66 thumb Plants: image 14 0f 66 thumb Plants: image 15 0f 66 thumb Plants: image 16 0f 66 thumb Plants: image 17 0f 66 thumb Plants: image 18 0f 66 thumb
Plants: image 19 0f 66 thumb Plants: image 20 0f 66 thumb Plants: image 21 0f 66 thumb Plants: image 22 0f 66 thumb Plants: image 23 0f 66 thumb Plants: image 24 0f 66 thumb
Plants: image 25 0f 66 thumb Plants: image 26 0f 66 thumb Plants: image 27 0f 66 thumb Plants: image 28 0f 66 thumb Plants: image 29 0f 66 thumb Plants: image 30 0f 66 thumb
Plants: image 31 0f 66 thumb Plants: image 32 0f 66 thumb Plants: image 33 0f 66 thumb Plants: image 34 0f 66 thumb Plants: image 35 0f 66 thumb Plants: image 36 0f 66 thumb
Plants: image 37 0f 66 thumb Plants: image 38 0f 66 thumb Plants: image 39 0f 66 thumb Plants: image 40 0f 66 thumb Plants: image 41 0f 66 thumb Plants: image 42 0f 66 thumb
Plants: image 43 0f 66 thumb Plants: image 44 0f 66 thumb Plants: image 45 0f 66 thumb Plants: image 56 0f 66 thumb Plants: image 47 0f 66 thumb Plants: image 48 0f 66 thumb
Plants: image 49 0f 66 thumb Plants: image 50 0f 66 thumb Plants: image 51 0f 66 thumb Plants: image 52 0f 66 thumb Plants: image 53 0f 66 thumb Plants: image 54 0f 66 thumb
Plants: image 55 0f 66 thumb Plants: image 56 0f 66 thumb Plants: image 57 0f 66 thumb Plants: image 58 0f 66 thumb Plants: image 59 0f 66 thumb Plants: image 60 0f 66 thumb
Plants: image 61 0f 66 thumb Plants: image 62 0f 66 thumb Plants: image 63 0f 66 thumb Plants: image 64 0f 66 thumb Plants: image 65 0f 66 thumb Plants: image 66 0f 66 thumb
Plants: image 67 0f 66 thumb Plants: image 68 0f 66 thumb Plants: image 69 0f 66 thumb Plants: image 70 0f 66 thumb Plants: image 71 0f 66 thumb Plants: image 72 0f 66 thumb
Plants: image 73 0f 66 thumb Plants: image 74 0f 66 thumb Plants: image 75 0f 66 thumb Plants: image 76 0f 66 thumb Plants: image 77 0f 66 thumb

készítette: Bobek dátum: | 2008.05.19.

Írj levelet Nekünk! Buchala Attila levél Lodi Károly levél Glasza Gergely levél

Keresés a velorexklub.hu oldalon

mystat Google PageRank Keresned sem kell!

Vissza a lap elejére.

fejlesztők: hurvinek, svejk, bobek Minden jog fenntartva veloREX klub hungary