Fórum, csevegés a velorexről!

olvasó

XVI. Boskovice 2012

Plants: image 4 0f 6 thumb

Több napos szerelés után csütörtök reggel volt a találkozó Dunakeszin. Reggel 9 órakor érkezett meg Tomi és barátja Zoli. Mi, szokásunkhoz híven kicsit megint megcsúsztunk, de ez az előző napi dugattyú cserének volt köszönhető. 10 óra körül tudtunk elindulni, majd Dunakeszit elhagyva nem is álltunk meg Bősig, ahol találkozót beszéltünk meg Pistiékkel . Mint a helyszínen kiderült, Pisiték se értek oda időben: a két győri veló közül az egyik már Győr határában megadta magát. Robi a műszaki problémák ellenére nem adta fel, és kijött utánunk kocsival. Pisti szokásához híven ismét „tökéletesen leszervizelte” a Kék villámot otthon, így már az erőmű parkolójában szét kellett szednie az első kerekét. Mi addig megnéztünk egy zsilipelést. Három órakor indultunk tovább Ausztria felé. A határ átlépése után megváltoztak az útviszonyok, és kis utakon haladva még a nagy forgalmat is sikerült elkerülnünk. Egy rövid pihenő beiktatásával épp egy kastély mellett álltunk meg, így kihasználva a pihenőt megnéztük a parkját. Az idő rövidsége miatt folyamatosan haladtunk Csehország felé a napsütéses gyönyörű időben. Már este volt mikor átléptük a határt, és Robiék Lednicén vártak minket a kastély mellett. Mikor elkezdtünk szállást keresni teljesen besötétedett, így az a döntés született, hogy kempingbe megyünk. A kemping faházai kicsit szocreálosak voltak, de legalább volt meleg víz, és ki tudtunk ülni lámpafénynél beszélgetni.

Péntek reggel borús időre ébredtünk, de ez nem tántorított el minket attól, hogy megnézzük a kastélyt. A kastély parkjában több órát kóboroltunk, majd egy remek knédli elfogyasztása után indultunk tovább. Ekkor már Dávid is csatlakozott a csapathoz, igaz egy kisteherautóval. Estére értük el Boskovicét. Beneveztünk a versenyre, regisztáltuk magunkat, majd egy vacsora, és már indultunk is a kempingbe. Az este a szokásos ismerkedéssel, kocsmai iszogatással telt.

Szombat reggel szereléssel kezdtünk, mert Karcsinak már nagyon csúszott a kuplungja. Kikaptuk a blokkot, így könnyebb volt a művelet, de mire készen lettünk már késő volt a játékon résztvennünk, főleg, hogy indulás után Tominak hátsó kerék problémái adódtak idő Így játék helyett kirándulni indultunk.Elmentünk a környék egyik legszebb kirándulóhelyére. Ekkor érkezett meg Géza Boskóba. Dálután visszaérkezésünk után kiderült, hogy Tominak eltört egy hegesztése, nekem pedig hátsókereket kell cserélnem, így megint magunkra öltöttük a szerelő uniformist és nekiláttunk a szerelésnek. A Csehek úgy körbeálltak minket, mintha még nem láttak volna ilyet. Este csocsózással és a cseh lányok magyar nyelvre tanításával múlattuk az időt.

Vasárnap reggel gyors pakolás után elindultunk közösen az összes velorex-szel egy közeli városkában található várba, ahol az eredményhirdetést tartották. A rendezvény végeztével meglátogattunk egy bolhapiacot, majd indultunk haza. A négy velóval hazafelé különösebb probléma nem történt, így jó tempóban este kilencre értünk haza.

Szerencsék volt az időjárással, mert csak nagyon keveset esett az eső és sokat sütött a nap. Mindenki szépen lebarnulva érkezett hazza, és ami még fontosabb egészségben.

Bobek

Nagyobb térképre váltás

készítette:Bobek dátum: | 201.08.10.
lájkolj, oszd meg: Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Oszd meg a Citromail-lel! Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez

Írj levelet Nekünk! Buchala Attila levél Lodi Károly levél Glasza Gergely levél

Keresés a velorexklub.hu oldalon

mystat Google PageRank Keresned sem kell!

Vissza a lap elejére.

fejlesztők: hurvinek, svejk, bobek Minden jog fenntartva veloREX klub hungary