Fórum, csevegés a velorexről!   olvasó

V. Balatoni találkozó 2008

Plants: image 4 0f 6 thumb

Eljött az ötödik találkozó, gyorsan telik az idõ.

Ki gondolta volna, hogy még öt év után is érdekel valakit a velorex és a Balaton? Szerencsére vannak még olyan elvetemült velorexesek, akik szívesen töltik szabadságukat kedvenc jármûvükkel, jó társaságban a Balaton parton.

A szokásainkhoz híven, Gyõrben találkoztunk június 28-án. Idén végre sikerült idõben a kempingbe érkeznünk, így mi voltunk az elsõk. Az idõjárás kegyes volt hozzánk, mert veröfényes napsütésben utazhattunk. A találkozó elsõ napjára ismét eljött szlovákiából velorexet kedvelõ nyugdíjas korú barátunk, aki már évek óta meglátogat minket. Minden alkalommal elhozta citeráját, és rögtönzött nekünk egy kis koncertet. Elsõként Kamill és Ondráék érkeztek, majd nem sokkal késöbb Honzáék, majd nemsokára befutottak Ahimék is Lengyelországból. Késõ délután érkeztek meg Pitlákék. Estére a gyõri szekció is megérkezett a kempingbe. Az estét beszélgetéssel, ismerkedéssel, iszogatással fejeztük be.

Vasárnap reggel össze szedelőzködtünk, majd nekiindultunk a szigetköz meghódításának. Gyõrön keresztül haladva nagy feltünést keltettünk. Elsõ megállónk Dunaszegen volt, ahol a Kis-Dunában fürödtünk a nagy hõséget csillapítandó. A hûsitõ fürdõ után tovább indultunk Ásványráróra, ahol megnéztük az úton átzubogó folyót. Itt már dél körül járt az idõ, igy következõ megállonk Héderváron volt egy étteremben. Ebéd után megnéztük a hédervári kastélyt. A hazafelé útba ejtettünk egy fagyizót, ismét hûsülést keresve. A kempingbe vissza érkezve a velorexes társaság elfoglalta a medencét, és elkezdõdött a vízi röplapda meccs. Este a jól bevált iszogatással egybekötött beszélgetéssel zártuk a napot.

Hétfõn reggel borús napra ébredtünk. Ezen a napon mentünk át a Balatonra, így nem nagyon zavart minket a borongós idõ a pakolásban. Indulás után kezdett el szakadni az esõ. A város határában az oldalkocsis Jawanak akadt egy kis elektromos problémája, amit sikerült gyorsan orvosolni. Gyõrt próbáltuk minél jobban kikerülni. Pistiék javaslatára elkerültük a fõutakat, kissebb mellékutakon haladtunk, amikor Pisti velójának problémái lettek. Szerencsére Pisti közel lakott ide, így hazament szerelni. A velóját délutánig sem sikerült gatyába ráznia, így kocsival jöttek utánunk. Innen Zoli lett a konvoj vezetõje. Délután érkeztünk meg Balatonakaliba a kempingbe, ahol már jó idõ fogadott minket. Sátor állítás után azonnal indultunk fürdeni, mert az esõ ellenére a víz kifogástalan volt.

A keddi napot a kánikulának köszönhetõen a fürdésnek és a pihenésnek szenteltük. Ezen a napon érkeztek meg Petrék, és Zsolti.

A szerdai program kirándulás volt. Elsõként egy gyönyörû, csendes falucskát néztünk meg, Salföldet. Majd innen továbbhaladva érkeztünk meg Tapolcára, ahol megnéztük a méltán híres tavasbarlangot. A barlang után elsétáltunk a malomtóhoz. Ebéd után indultunk vissza a kempingbe. A délutáni hõségben a Balaton kellemesen hûs vize nyújtott enyhülést. Délután megérkeztek Robiék, és Jirka. Este játékos vetélkedõt szerveztünk. A játék mindenkinek nagyon tetszett, jót derültünk, amikor a többieket elszédülve láttuk kóvályogni a pályán.

Csütörtökön az elõzõ napok tapasztalatából okulva késõ délutánra tettük a kirándulást. Az egész nap a strandolásé volt. Este hatkor nekiindultunk felfedezni a tihanyi apátságot. A kirándulást színesítette Dávid mókázása egy útjelzõ bólyával.

Pénteken is borús idõre ébredtünk, így jónéhányan csatlakoztunk Zsoltihoz és Endréhez, akik már reggel óta pecáztak. A horgászat eredményesnek bizonyult, mert több mint egy tucat keszeget fogtak. Délutánra kitisztult az idõ, újra fürödhettünk. Este megsütöttük a halakat, Ondráék pedig baramborákot készítettek mellé. A vacsora tökéletesen sikerült, mindenki megnyalta utána mind a tíz ujját.

Szombat volt a találkozó utolsó napja, így sorban búcsuztak a résztvevõk, mi még kihasználva a jó idõt, fürödtünk estig, majd mi is indultunk haza.

Még öt év után is tud ez a találkozó újat mutatni, új emberekkel megismertetni egymást. Úgy érzem sikerült ismét sok élménnyel gazdagítani a résztvevõket, és persze magunkat is. Szerencsére az idõjárás kegyes volt hozzánk, így mindenki lebarnultan mehetett haza.

A magyar résztvevõk számát tekintve fejlõdés tapasztalható, ami õrömmel tölt el minket.

Jövõre remélem ugyan itt találkozhatunk, velorexezhetünk együtt kedves barátainkal.

Plants: image 1 0f 6 thumb Plants: image 2 0f 6 thumb Plants: image 3 0f 6 thumb Plants: image 4 0f 6 thumb Plants: image 5 0f 6 thumb Plants: image 6 0f 66 thumb
Plants: image 7 0f 66 thumb Plants: image 8 0f 66 thumb Plants: image 9 0f 66 thumb Plants: image 10 0f 66 thumb Plants: image 11 0f 66 thumb Plants: image 12 0f 66 thumb
Plants: image 13 0f 66 thumb Plants: image 14 0f 66 thumb Plants: image 15 0f 66 thumb Plants: image 16 0f 66 thumb Plants: image 17 0f 66 thumb Plants: image 18 0f 66 thumb
Plants: image 19 0f 66 thumb Plants: image 20 0f 66 thumb Plants: image 21 0f 66 thumb Plants: image 22 0f 66 thumb Plants: image 23 0f 66 thumb Plants: image 24 0f 66 thumb
Plants: image 25 0f 66 thumb Plants: image 26 0f 66 thumb Plants: image 27 0f 66 thumb Plants: image 28 0f 66 thumb Plants: image 29 0f 66 thumb Plants: image 30 0f 66 thumb
Plants: image 31 0f 66 thumb Plants: image 32 0f 66 thumb Plants: image 33 0f 66 thumb Plants: image 34 0f 66 thumb Plants: image 35 0f 66 thumb Plants: image 36 0f 66 thumb
Plants: image 37 0f 66 thumb Plants: image 38 0f 66 thumb Plants: image 39 0f 66 thumb Plants: image 40 0f 66 thumb Plants: image 41 0f 66 thumb Plants: image 42 0f 66 thumb
Plants: image 43 0f 66 thumb Plants: image 44 0f 66 thumb Plants: image 45 0f 66 thumb Plants: image 56 0f 66 thumb Plants: image 47 0f 66 thumb Plants: image 48 0f 66 thumb
Plants: image 49 0f 66 thumb Plants: image 50 0f 66 thumb Plants: image 51 0f 66 thumb Plants: image 52 0f 66 thumb Plants: image 53 0f 66 thumb Plants: image 54 0f 66 thumb
Plants: image 55 0f 66 thumb Plants: image 56 0f 66 thumb Plants: image 57 0f 66 thumb Plants: image 58 0f 66 thumb Plants: image 59 0f 66 thumb Plants: image 60 0f 66 thumb
Plants: image 61 0f 66 thumb Plants: image 62 0f 66 thumb Plants: image 63 0f 66 thumb Plants: image 64 0f 66 thumb Plants: image 65 0f 66 thumb Plants: image 66 0f 66 thumb

készítette: Bobek dátum: | 2008.09.02.

Írj levelet Nekünk! Buchala Attila levél Lodi Károly levél Glasza Gergely levél

Keresés a velorexklub.hu oldalon

mystat Google PageRank Keresned sem kell!

Vissza a lap elejére.

fejlesztők: hurvinek, svejk, bobek Minden jog fenntartva veloREX klub hungary